REGULAMIN

ZAMÓWIENIA


Sprzedawca realizuje tylko potwierdzone zamówienia. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić, nie będą realizowane, dlatego Klient powinien upewnić się co do poprawności wprowadzanych danych.

Prosimy składać przemyślane zamówienia, po złożeniu zamówienia i otrzymaniu maila z potwierdzeniem -  nie ma możliwości zmiany czy też anulacji zamówienia.

Przy zamówieniach powyżej 50 pln wysyłka Pocztą - Polską lub kurierem DPD  jest GRATIS. Przy zamówieniach na kwotę niższą niż 50 pln doliczamy koszty przesyłki 12 pln dla przesyłek wysyłanych Pocztą - Polską lub 15 dla przesyłek wysyłanych kurierem DPD.

Płatność za zamówione produkty dokonuje sie gotówką przy odbiorze przesyłki lub kartą kredytową przy składaniu zamówienia.

Przeciętny czas realizacji zamówienia to ok. 3 dni robocze, jeśli ten czas będzie dłuższy ( urlop, choroba, remament, dostawa ) klient zostanie poinformowany mailowo o przybliżonym czasie wysyłki. O ile nie istnieje specjalne zastrzeżenie ze strony Zamawiającego, w przypadku braku możliwości sprzedaży przez sklep jednego z zamawianych towarów, zamówienie jest realizowane w części.

Uwaga! W okresach przedświątecznych Poczta ma opóźnienia w dostawach na co nasz sklep nie ma wpływu, warto zamówić produkt kilka dni wcześniej aby uniknąć rozczarowania co do terminowości dostarczenia.

Klient jest powiadamiany drogą elektroniczną o wszelkich zmianach statusu zamówienia.
Podane w sklepie ceny są cenami brutto ( zawierają podatek VAT ), w walucie polskiej PLN

Kolory oraz odcienie mogą się nieznacznie różnić od prezentowanych na sklepie z uwagi na rożnice w ustawieniach parametrów monitorów.

Rozmiary podane w tabelkach są orientacyjne i mogą się nieznacznie różnić (1-2cm) w zależności od sposobu mierzenia lub np. rodzaju sprania w przypadku spodni. Produkty są mierzone po uprasowaniu, przed wykonaniem zdjęć.

***Do każdego realizowanego zamówienia wystawiana jest faktura VAT na życzenie klienta w ciągu 5 dni od daty sprzedaży.

PŁATNOŚCI

- kartą kredytową - Wszystkie płatności elektroniczne w sklepie mantoshop.pl obsługuje firma eCard SA. Pracownicy firmy Manto właściciela sklepu nie mają dostępu do danych kart kredytowych Klientów serwisu mantoshop.pl. Bezpieczeństwo transakcji kartowych eCard SA zapewnia poprzez zastosowanie zabezpieczeń transakcji 3D Secure (Verified by VISA oraz MasterCard SecureCode) oraz SSL 128 bitów (thawte SSL certyfikat).

- płatność gotówką przy odbiorze przesyłki.

REJESTRACJA


Klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza rejestracyjnego i podania swoich danych zgodnie ze stanem faktycznym. Poprzez wypełnienie formularza Klient zgadza się na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb zawarcia transakcji i realizacji umowy w ramach Sklepu. Podane podczas rejestracji login oraz hasło Klienta nie powinny być przez niego udostępniane osobom trzecim.


OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, Sprzedawca zobowiązany jest do ochrony danych osobowych Klientów. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz ma prawo żądać zaprzestania ich wykorzystywania w bazie danych Sklepu. Klient korzystając z usług Sklepu i rejestrując się przy pomocy formularza rejestracyjnego zgadza się na wykorzystywanie i przechowywanie swoich danych w celach promocyjnych, marketingowych i ewidencyjnych.

REZYGNACJA, ZWROTY I REKLAMACJE


Klient ma prawo zwrócić zakupiony w Sklepie towar bez podawania przyczyn do 14-u dni od daty otrzymania zamówienia wraz z pisemną rezygnacją. Towar nie może nosić śladów użytkowania. Wszelkie zwroty należy uzgadniać e-mailowo lub telefonicznie. Zwrot towaru niezgodny z powyższymi zasadami nie zostanie przyjęty. Koszty zwrotu towaru (przesyłka od Klienta) ponosi Klient.

Klient powinien sprawdzić stan otrzymanej przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, Klient powinien niezwłocznie powiadomić o zaistniałym fakcie przewoźnika oraz Sprzedawcę

Wszelkie reklamacje z tytułu uszkodzeń podczas transportu, rozpatrywane będą  na podstawie protokołu szkód podpisanego przez Klienta i przewoźnika.

Pozytywnie rozpatrzone zwroty i reklamacje są podstawą do zwrotu należności na rzecz Klienta lub w przypadku reklamacji, wymiany towaru na inny egzemplarz jeśli jest dostępny. Zwrotu należności dokonuje się na wskazane przez Klienta konto bankowe lub adres.

Bez względu na okoliczności, żadne przesyłki "za pobraniem" nie będą przyjmowane.

USTALENIA KOŃCOWE


Ceny towarów mogą ulec zmianie, jednak nie ma to wpływu na zamówienia przyjęte do realizacji.

Znaki towarowe, handlowe, nazwy producentów i firm zostały wykorzystane na stronach sa zastrzeżone.

Właścicielem sklepu mantoshop.pl jest:

 

MANTO Jakub Sawicki
Garażowa 4
02-651 Warszawa

NIP: 5212755935

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij